نشست هم‌اندیشی اساتید و دانشجویان گروه ژورنالیزم پزشکی در دانشکده پیراپزشکی

نشست هم‌اندیشی اساتید و دانشجویان گروه ژورنالیزم پزشکی در دانشکده پیراپزشکی
نشست هم‌اندیشی اساتید و دانشجویان گروه ژورنالیزم پزشکی در دانشکده پیراپزشکی

ریاست دانشکده پیراپزشکی از برگزاری نشست هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ اساتید و دانشجویان گروه ژورنالیزم پزشکی با مسئولان، در روز یکشنبه دهم دی ماه در محل سالن اندیشه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، دکتر "صدیقه شریف‌زاده" ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست گفت: این جلسه با هدف بررسی مشکلات دانشجویان و ارائه راهکارهای عملیاتی در سطح دانشکده و دانشگاه برگزار شد.

در این نشست دکتر "پونه سروروان"، مدیر گروه رشته ژورنالیزم پزشکی، ضمن عرض خوش آمد و تشکر از حضور مدعوین، بر اهمیت برنامه‌ریزی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین فرصت‌های ارتقاء در فرآیندهای آموزشی و پژوهشی گروه تاکید کرد.

وی در ادامه موضوعات مطرح شده در این جلسه را به شرح زیر بیان نمود:

افزایش تعداد اعضاء هیئت علمی در زمینه‌های اختصاصی این رشته
بازنگری تعداد واحدها و کوریکولوم آموزشی با استفاده از نظرات اساتید و دانشجویان
پیگیری برای امکان تخصیص ردیف در دفاتر نشریات و مراکز تحقیقاتی به دانش آموختگان
پیگیری حضور کارشناسان متخصص در حیطه ژورنالیزم پزشکی در دفاتر مجلات جهت هدایت و ارائه واحدها و دوره‌های کارورزی دانشجویان
بررسی مشکلات و دغدغه‌های فارغ التحصیلان این رشته
این جلسه با حضور ریاست، معاونین، اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی های مختلف رشته ژورنالیزم پزشکی برگزار و مقرر گردید موارد مرتبط با تصمیم‌گیری در سطح دانشکده، توسط مسئولان پیگیری و تصمیم گیری های مرتبط با سطوح بالاتر به دانشگاه ارجاع داده شود. در پایان نیز به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ داده شد.